Saturday, April 11, 2020

PKP- Covid 19... Kembali Membuka Diary Lama

Assalamualaikum semua pengunjung Diary Cikgu Zan. Hari ini Sabtu 11.April 2020... jam 6.00 petang... aku Cikgu Zan kembali menulis setelah lebih kurang 3 tahun lebih aku tidak menulis di sini. Lebih mengejutkan... setelah kuteliti sepanjang 3 tahun kutinggalkan diary blog ini... berlaku pertambahan sebanyak 4,000 orang pengunjung ke laman diary ini. Sungguh aku terkejut sekali. Kali terakhir rasanya cacatan pengunjung ke diary ini ialah 10,000 orang iaiatu pada tahun 2017. Kini sudah bulan April 2020.... sungguh cepat masa berlalu. Ketika aku menulis ini aku berada di tingkat atas rumahku... lebih tepat lagi di Balkoni istimewa rumahku. Beberapa hari ini akan banyak juga berehat di balkoni ini. Semuanya kerana Perintah Kawalan Pergerakan akibat wabak Covid 19. 

No comments:

Post a Comment